Paus för projektredovisning – keep dancin’…

19.05.2018

Nu ska mitt forskningsprojekt om Dansarkiv och digital delaktighet slutredovisas till Vinnova vilket gör att jag tar paus från bloggandet några veckor. Tack alla ni som läst, kommenterat, delat och inte minst bidragit till bloggen! För mig som forskare har det varit roligt, spännande och lärorikt att pröva tankar och testa resultat i bloggformatet. När redovisningen är gjord återkommer jag i någon form. Till dess - keep dancin'...

Bilden är från mitt privatarkiv. Den visar mina föräldrar som badar nakna i Skirsjön en varm sommardag.  En skön koreografi att förvalta och transformera...

© 2017 Astrid von Rosens forskarblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång